سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه قبولی آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در دو پایه تحصیلی (آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم) برگزار می شود. علاقمندان بسیاری تمایل به شرکت در این آزمون دارند و معمولا خانواده ها نیز دانش آموزان را به شرکت در آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان ترغیب می کنند. نحوه قبولی آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی جزو موضوعاتی است که سوالات فراوانی را در پی خود دارد و در این مقاله قصد داریم به بررسی قبولی آسان تر ازمون تیزهوشان و نمونه دولتی بپردازیم. چنانچه شما نیز علاقمند به مبحث مقاله حاضر هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراهمان بمانید.

معمولا در دوران مدرسه، سطح درسی دانش آموزان توسط معلم ها و خانواده آنان شناسایی می شود و همانطور که می دانید برخی از دانش آموزان در سطح بالاتری از لحاظ درسی قرار می گیرند. مدیر مدرسه می تواند به همراه معلم و مربی پرورشی، این دسته از دانش آموزان را شناسایی کند و برای آماده سازی هرچه بیشتر و شرکت در آزمون تیزهوشان، برنامه های درسی سنگین تر و ویژه تری را اجرا کند. 

به طور معمول برخی از دانش آموزان تمایل به شرکت در آزمون نامبرده از خود نشان می دهند و با هماهنگی و کسب تکلیف از سوی مدرسه می توانند در این آزمون ثبت نام کنند. پس از نام نویسی در آزمون تیزهوشان نیز می توانند (منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم) را تهیه نموده و برنامه ریزی درسی را جهت مطالعه منابع آغاز کنند. 

 

 

 

 

منبع: نحوه قبولی آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی