سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه قبولی کنکور کاردانی به کارشناسی

آزمون کاردانی به کارشناسی سالیانه یک مرتبه و برای رشته های محدودی برگزار می شود و این بدین معناست که برای ورود به تمام رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته نیاز به شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته نمی باشد! در واقع داوطلبان این آزمون در ابتدا بایستی به مطالعه دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی بپردازند تا از لیست رشته های باآزمون و بدون آزمون مطلع شوند و سپس در صورتی که رشته تحصیلی آن ها جزو رشته های با کنکور بود، نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم به نحوه قبولی کنکور کاردانی به کارشناسی بپردازیم.

موسسه مشاوران برتر دارای بهترین مشاوران کنکور کاردانی به کارشناسی می باشد. 

نحوه قبولی کنکور کاردانی به کارشناسی 1403

همانطور که پیش تر ذکر شد برخی از رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون ارائه می شوند و بعضی دیگر نیز با آزمون می باشند و چنانچه رشته تحصیلی شما جزو رشته های باکنکور باشد، بایستی ثبت نام آزمون سراسری را در سایت سنجش آموزش کشور به انجام برسانید و سپس با تهیه منابع درسی، اقدام به برنامه ریزی درسی و دریافت مشاوره و مطالعه منابع آزمون خود نمایید. 

اگر قصد قبولی در کنکور کارشناسی ناپیوسته را داشته باشید، لازم است به عوامل گوناگونی همچون تهیه منابع و کتاب های مناسب آزمون، دریافت مشاوره و برنامه ریزی درسی، شرکت در آزمون های آزمایشی، آشنایی با اصول مطالعه هر یک از دروس، شناخت روش های تست زنی، یادگیری نحوه مرور کردن و... توجه داشته باشید زیرا در صورتی که هر یک از ضلع های این پازل را اشتباه بچینید، احتمال قبولی در آزمون را برای خود کمتر می کنید! 

 

 

 

 

منبع: نحوه قبولی کنکور کاردانی به کارشناسی