سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه قبولی کنکور سراسری

کنکور سراسری آزمونی سرنوشت ساز برای بسیاری از افراد می باشد و در واقع آینده تحصیلی و شغلی در گرو این آزمون است. به طور معمول علاوه بر دانش آموزان، دسته ای از داوطلبان هستند که با برچسب پشت کنکوری شناخته می شوند و بسیاری از داوطلبان نیز افرادی هستند که برای چندمین بار و پس از ورود به دانشگاه و دریافت مدرک تحصیلی، مجددا در کنکور شرکت می کنند. سوال مشترک این داوطلبان درخصوص نحوه قبولی کنکور سراسری می باشد و تیم تحریریه مشاوران برتر این مقاله را برای پاسخ به سوال فوق به نگارش درآورده است. 

نام کنکور همیشه با استرس و فشار روانی همراه می شود اما این در صورتی است که اگر نحوه صحیح مطالعه کردن منابع، برنامه ریزی درسی، استفاده از منابع خوب، مشاور کارآزموده و... را داشته باشید، این آزمون به راحت ترین آزمونی که در آن شرکت کرده اید، تبدیل می شود. در واقع می توان اینگونه بیان داشت که نحوه قبولی در کنکور سراسری بسیار آساده است به شرطی اینکه روش صحیح شرکت در آزمون را بدانید!

کنکور متشکل از ابعاد گوناگونی همانند (کتاب و منبع، مشاور، برنامه ریزی صحیح، نحوه مطالعه دروس، فیلم آموزشی و...) است که تک تک این ابعاد می توانند در کسب نتیجه نهایی موثر واقع شوند و حتی اگر یکی از ابعاد آن نیز دارای مشکل باشد، نتیجه مطلوب در آزمون دریافت نمی کنید. به عنوان مثال داوطلب کنکور تجربی برای تمام درس های خود نیاز به فیلم آموزشی ندارد و بایستی در برخی از دروس، فیلم آموزشی و کلاس آموزشی تهیه کند. تهیه ویدئوی آموزشی برای تمام دروس علاوه بر اینکه هزینه مازادی خواهد داشت، زمان شما در طول روز برای درس خواندن را به کمترین حالت ممکن می رساند!

 

 

 

 

منبع: نحوه قبولی کنکور سراسری