سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش کشور هر ساله با برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام به جذب نیروی مورد نیاز خود برای دبیری، آموزگاری، هنرآموزی و مربی پرورشی می کند. داوطلبانی که واجد شرایط هستند می توانند با آماده کردن مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت سنجش و آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. همچنین در طی سال های اخیر ثبت نام ازمون استخدامی دبیری و اموزگاری متفاوت از یکدیگر بوده است و داوطلبان متقاضی هر کدام به صورت مجزا اقدام به ثبت نام می کنند. ابتدا داوطلبان باید از زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش آگاه باشند و در مهلت مقرر اقدامات لازم را به عمل آورند. 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

در سال های قبل آموزش و پرورش برای جذب نیروی مورد نیاز خود از طریق کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان اقدام می کرد. اما در طی سال های اخیر به دلیل کمبود نیروی مورد نیاز خود از طریق آزمون استخدامی متقاضیان را جذب آموزش و پرورش می کنند. داوطلبانی که واجد شرایط هستند می توانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند. افراد با مطالعه دفترچه ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش از زمان ثبت نام، زمان برگزاری، هزینه ثبت نام، رشته های مورد نیاز برای جذب و... اطلاع کسب می کنند. 

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، دارای سوالات و ابهامات بسیاری برای چگونگی مطالعه دروس، نحوه برگزاری ، منابع مورد نیاز و...  آزمون می باشند. همچنین با اطلاع از تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانند هر چه زودتر اقدام به تهیه منابع و مطالعه دروس مورد نیاز کنند. قبولی در این آزمون برای افراد جویای کار بسیار حائز اهمیت می باشد و می توانند از طریق قبولی در این مسیر سرنوشت ساز استخدام یک شغل دولتی شوند. در جدول زیر، زمان ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش را برای جذب نیروهای مورد نیاز دبیری و هنرآموزی، آموزگاری و مربی پرورشی ارائه دادیم:

 

 

 

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش