سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد زبان

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد یک مرتبه در سال انجام می شود و علاقمندان به شرکت در این آزمون بایستی در هنگام ثبت نام به سایت سنجش مراجعه نموده و دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را دانلود و مطالعه نمایند. پس از مطالعه دفترچه و ثبت نام در آزمون و یا حتی قبل از آن نیز می توانید به برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد زبان اقدام نموده و با کسب اطلاع از منابع آزمون، ضرایب، نحوه مطالعه و رتبه مورد نیاز برای قبولی؛ نسبت به مطالعه دروس اقدام کنید.

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد انسانی

مشاوران برتر برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد تمام رشته های تحصیلی این مقطع را بهترین پشتیبان های تحصیلی کنکور ارشد به انجام می رساند.

جدول برنامه ریزی درسی مشاوران برتر

دانلود جدول برنامه ریزی درسی مشاوران برتر

برای دانلود، بر روی لینک بالا کلیک کنید

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی 1403

انگلیسی یکی از زبان های پرطرفدار در سطح جهان می باشد و در واقع با یادگیری این زبان می توانید در جای جای نقاط کره زمین، با افراد ارتباط برقرار کنید. انگلیسی به عنوان زبان مادری در کشورهای (انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند، ایرلند، آفریقای جنوبی، غنا، نیجریه، زیمبابوی، بوتسوانا و...) شناخته می شود. هدف کلی از این رشته تربیت متخصصانی است که بتوانند به کار مطالعه، ترجمه، پژوهش و تدریس بپردازند. رشته زبان انگلیسی یکی از زیرشاخه های کنکور زبان خارجی است و گرایش های متنوعی دارد.

همچنین زبان دوم کشورهایی مانند هند، پاکستان، قطر، بحرین و سودان است. زبان انگلیسی را پرتکلم و شناخته ترین زبان جهان می شناسند، اما بر پایه کشورهای زبان مادری، امروزه از نظر تعداد گویش‌ پس از چینی و اسپانیایی، سومین زبان جهان است. تعداد کسانی که زبان مادری شان انگلیسی است، امروزه به 380 میلیون رسیده است. زبان انگلیسی برگرفته از خط لاتین است و به علت نفوذ زیادی که در جهان دارذ، به طور میانگین از 5 نفر 3 نفر می توانند یک متن لاتین را تا حدودی درست تلفظ کنند. واژگان زبان انگلیسی نیز در طول سده های مختلف از نظر تلفظ، تعداد واژه ها، جنس دستوری و... دچار تغییراتی شده است. 

 

 

 

منبع: برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد زبان