سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

داوطلبان بسیاری در آزمون های پزشکی شرکت می نمایند تا شانس خود را برای اشتغال در این رشته ها امتحان کنند. همان طور که می دانید رشته های علوم پزشکی بسیار پرتقاضا بوده و تعداد شرکت کنندگان زیادی دارد. داوطلبان از ماه ها قبل برای اطلاع از شرایط آزمون، اخبار موثق را پیگیری می کنند تا از زمان آزمون، هزینه ثبت نام آزمون استخدام پزشکی و دیگر موارد مهم آزمون که در گرفتن نمره قبولی تاثیر گذارند، مطلع شوند. در این مقاله برای آسودگی خاطر شما عزیزان مطالبی را حول محور دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت گردآوری کرده ایم که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود.

یافتن شغل مورد علاقه و شروع به کار در آن شغل، بسیار دلپذیر است. از ایده آل های اکثر داوطلبان پزشکی قبولی در آزمون های استخدام پزشکی است، تا بتوانند در حیطه پزشکی یا پیراپزشکی مشغول به کار و خدمت به هموطنان خود باشند. متقاضیان باید توجه کنند که در سال های گذشته سایت سازمان سنجش متصدی آزمون استخدامی وزارت بهداشت بوده است، اما در سال جاری این روند تغییر کرده است و امسال مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مسئولیت برگزاری و اجرای تمام مراحل این آزمون را برعهده گرفته است. داوطلبان بایستی همیشه گوش به زنگ باشند تا از زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت مطلع گردند. امسال مهلت ثبت نام این آزمون، بازه زمانی 22 لغایت 31 شهریور ماه 1402 اعلام شده است. توجه کنید که این تاریخ طی فرآیندی مانند سال های گذشته، تا ساعت 18 روز یکشنبه 2 مهر ماه 1402 برای جاماندگان تمدید شده است.

هر چند که زمان نام نویسی قابل تمدید است، اما بهتر است شرکت کنندگان در مهلت تعیین شده اقدام به نام نویسی نمایند تا با خیال آسوده شروع به مطالعه کنند. همزمان با اعلام زمان ثبت نام، دفترچه نام نویسی در آزمون نیز منتشر می گردد که متقاضیان موظف به خواندن کامل این دفترچه می باشند، چرا که جدول زمان بندی، شرایط ثبت نام در آزمون، منابع آزمون، نحوه نام نویسی و هزینه های مربوطه به طور مفصل توضیح داده شده است. دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال جاری، در روز 21 شهریور ماه 1402 بر روی سایت جهاد دانشگاهی منتشر گردید. توضیحات کلی دفترچه به شکل موردی در عبارت پایین نوشته شده است.

 

 

 

منبع: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402