سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 1403

کنکور سراسری سالیان سال است که برای سه گروه آزمایشی اصلی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی - فیزیک و دو گروه آزمایشی شناور زبان های خارجی و هنر برگزار می گردد و متصدی برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. لازم به ذکر است که رشته ها و دانشگاه های بسیاری جذب دانشجو به صورت بدون آزمون دارند (براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده از سایت سازمان سنجش آموزش کشور، 85 درصد لیست رشته ها و دانشگاه ها پذیرش دانشجوی بدون آزمون دارند) و رقابت در کنکور مربوط به لیست رشته های پرطرفدار و دانشگاه های دسته اول می باشد. پس از مطالعه مقاله در صورت بروز سوال هول محور ثبت نام کنکور سراسری و آزاد می توانید با کارشناسان ما از طریق مشاوره تلفنی تحصیلی در ارتباط باشید.

ثبت نام کنکور سراسری اردیبهشت ماه 1403

از آن جایی که داوطلبان برای نخستین بار قرار است شاهد برگزاری آزمون سراسری دی ماه باشند، اطلاع از شرایط ثبت نام، نحوه و زمان ثبت نام کنکور سراسری دی ماه برای ایشان حائز اهمیت می باشد. فراهم شدن این امکان برای داوطلبان می تواند فرصت بسیار خوبی محسوب شود. بنابراین لازم است که افراد همزمان با مهلت ثبت نام کنکور، دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه نموده و از شرایط و قوانین برگزاری کنکور سراسری اردیبهشت ماه مطلع گردند.

ثبت نام کنکور سراسری تیر ماه 1403

کنکور سراسری و آزاد مطابق با سال های اخیر در ماه تیر نیز برگزار می گردد و اطلاعیه مربوط به ثبت نام آن به صورت مجزا از کنکور دی ماه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. داوطلبان بایستی در مهلت مقرر می بایست به مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری پرداخته و مراحل نام نویسی خود را نهایی نمایند. در جدول زیر راهنمای کامل ثبت نام کنکور را برای تمام گروه های آزمایشی اصلی و شناور به تفکیک قرار داده ایم و شما می توانید با مراجعه به رشته مدنظر خود به اطلاعات جامعی درباره کنکور آن رشته، دست یابید.

 

 

منبع: ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 1403