سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام کنکور سراسری تیر ماه 1403

در سال های قبل، ثبت نام کنکور یک مرتبه در سال انجام می شد اما با ایجاد تغییر در نحوه برگزاری کنکور، ثبت نام اینترنتی کنکور نیز به دو مرتبه در سال (ثبت نام کنکور دی و ثبت نام کنکور تیر)، افزایش داشته است. با دو بار شدن کنکور در سال، سردرگمی هایی برای داوطلبان به وجود می آید و سوالاتی همانند (زمان ثبت نام کنکور تیر ماه چه تاریخی است؟ سایت ثبت نام کنکور سراسری تیر ماه کدام سامانه است؟ شرایط شرکت در کنکور تیر ماه چیست؟ دفترچه ثبت نام کنکور تیر را چگونه دانلود نماییم؟ و...)، نیر مکررا از کارشناسان مشاوران برتر پرسیده می شود و از همین رو این مقاله را به بررسی موضوع (ثبت نام کنکور سراسری تیر ماه) اختصاص داده ایم.

ثبت نام کنکور الکترونیکی تیر ماه 1403

داوطلبان بسیاری برای شرکت در کنکور سراسری از ماه ها قبل اقدام به مطالعه و برنامه ریزی می نمایند تا در زمان اعلام نتایج کنکور تیر و اعلام نتایج کنکور دی، نتیجه قابل قبول به دست آورند. شرکت کننده باید در آزمون مربوطه در بازه زمانی معلوم شده اقدام به نام نویسی اینترنتی کند. متقاضیان درنظر داشته باشند که کنکور الکترونیکی در همه مراحل به صورت اینترنتی انجام می گیرد و داوطلبان در زمان نام نویسی تا زمان آزمون کلیه مراحل را الکترونیک انجام می دهند.

آزمون الکترونیکی در بهمن ماه سال جاری به شکل آزمایشی در دو استان مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. از این رو در صورتی که این روش مورد پذیرش قرار گیرد در آزمون های بعدی شاهد آزمون الکترونیک خواهیم بود. نکته مهم در مورد آزمون های الکترونیکی این است که داوطلبان باید حتما به صورت حضوری در این آزمون شرکت کنند تا با استفاده از سیستم هوشمند اقدام به ثبت پاسخ سوالات خود را در رایانه هوشمند داشته باشند.

ثبت نام اینترنتی کنکور تیر ماه در سایت سازمان سنجش انجام می گردد و این سازمان با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام برای هر 5 گروه آزمایشی (علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی و فیزیک، هنر و زبان)، مراحل نام نویسی، شرایط، مدارک، زمان ثبت نام و... را اعلام می دارد و داوطلبانی بایستی به مطالعه دفترچه نامبرده بپردازند و سپس ثبت نام کنکور تیر را انجام دهند. در ادامه مقاله راهنمای ثبت نام کنکور تمام گروه های آزمایشی کنکور را برای راهنمایی کامل تر، ارائه نموده ایم و شما می توانید به رشته مدنظر خود مراجعه نمایید و اطلاعات اختصاصی آن رشته را دریافت کنید.

 

 

 

منبع: ثبت نام کنکور سراسری تیر ماه 1403