سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

علاقمندان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای، پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بایستی از بین لیست رشته های باکنکور و بدون آزمون، ثبت نام در رشته ای متجانس و یا در رشته های زیرمجموعه رشته اصلی انجام دهند و در صورتی که رشته انتخاب شده، جزو رشته های با آزمون باشد، موظف به دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می باشند. سوال اصلی که در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد: کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در چه زمانی برگزار می شود؟

داوطلبان برای شرکت در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای، ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه می باشند.

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402

دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای، کاردانش، هنرستان و نظری که در زمان ثبت نام، فرم مرتبط به رشته های دارای آزمون را تکمیل نموده اند، لازم است در روز جمعه 3 شهریور ماه 1402 برای رقابت با سایر ثبت نام کنندگان حضور به عمل بیاورند. حائز اهمیت است که یادآور شویم، از سال 98، برخی از لیست رشته های فنی و حرفه ای باکنکور ارائه می گردد و بعضی دیگر بدون آزمون!!!

برای اطلاع از اینکه رشته شما جزو رشته های باآزمون است یا بدون آزمون، بایستی به دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای مراجعه نمایید و با مطالعه کامل این دفترچه از تمام جزئیات، مطلع گردید.

 

منبع: زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای