سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مشروط به مطالعه کامل دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری می باشد زیرا در صورت داشتن شرایط و مدارک مورد نیاز برای نام نویسی امکان ثبت نام برای متقاضیان وجود دارد. در سال های متمادی دیده شده است که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری همچون (روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان) در دو ورودی مهر و بهمن ماه صورت می گیرد.

معمولا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری دو روش حضوری و الکترونیکی در نظر گرفته می شود.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه 1401

همانگونه که قبلا اشاره شد ورود بدون کنکور به دانشگاه های سراسری و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو نیمسال اول و دوم تحصیلی امکان پذیر است. معمولا در روش ثبت نام حضوری، داوطلبان می بایست دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه نمایند تا از لیست رشته محل ها و شرایط و ضوابط پذیرش مطلع گردند، سپس با مراجعه حضوری به دانشگاه ارائه دهنده رشته مدنظر خود ثبت نام را انجام دهند. 

در روش ثبت نام غیرحضوری یا الکترونیکی نیز داوطلب با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور می تواند مراحل ثبت نام را طی نماید. در این مقاله راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری را به صورت گام به گام در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، پس از مطالعه مقاله در صورت بروز هر نوع سوال می توانید با کارشناسان مشاوران برتر از طریق رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی ارتباط داشته باشید. حائز اهمیت است که یادآور شویم در ورودی مهر ماه سال 1401، ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه های باکنکور و بدون کنکور (بر اساس سوابق تحصیلی) همزمان با یکدیگر انجام می شود.

 

منبع: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری