سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام آزمون استخدامی بانک آینده

بانک آینده، در نتیجه ادغام موسسه مالی اعتباری صالحین، آتی و بانک تات در سال 1391 شروع به فعالیت نمود. این بانک 276 شعبه در نقاط مختلف کشور دارد و در برخی از سال ها برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شعبات خود اقدام به انتشار اطلاعیه استخدام می نماید. بسیاری از علاقمندان به اشغال در بانک، قصد دارند تا از چگونگی ثبت نام آزمون استخدامی بانک آینده اطلاع یابند. در راستای راهنمایی این دسته از افراد می بایست اشاره کنیم که جذب نیرو در این بانک با استخدام آزمون بانک ها متفاوت است. در ادامه مقاله، مطالب مفیدی را راجع به استخدام بانک آینده در اختیار شما قرار می دهیم. 

ثبت نام آزمون استخدامی بانک آینده 1401

ثبت نام استخدام بانک آینده 1401

(برای ورود به سایت ثبت نام، بر روی لینک فوق بفشارید)

انتشار فراخوان جذب نیرو از طریق سامانه رسمی این بانک صورت می گیرد. 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک آینده 1401

زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک آینده برای بسیاری از متقاضیان علاقمند به اشتغال در این بانک اهمیت دارد. قبل از این که به موضوع زمان ثبت نام آزمون بانک آینده بپردازیم، لازم است تا مختصرا به چگونگی برگزاری آزمون استخدامی این بانک اشاره کنیم. همانطور که می دانید، استخدام در بانک ها معمولا به دو شکل انجام می شود. بسیاری از بانک ها بعد از ارزیابی افراد از طریق آزمون کتبی و مصاحبه، نیروی مورد نیاز خود را انتخاب می کنند.

اما برخی از بانک ها و موسسات مالی نیز صرفا از طریق بررسی رزومه تحصیلی و کاری داوطلب طی مصاحبه، به جذب نیرو می پردازند. بانک آینده هم اکنون با انتشار یک اطلاعیه مبنی بر دعوت به همکاری از علاقمندان به اشتغال در بانک، نیروی مورد نیاز خود را در دو سمت شغلی مدیر شعبه و کارشناس حقوق تامین می نماید.

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانک آینده