سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام کنکور سراسری و آزاد

کنکور سراسری سالیان سال است که برای سه گروه آزمایشی اصلی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی - فیزیک و دو گروه آزمایشی شناور زبان های خارجی و هنر برگزار می گردد و متصدی برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. لازم به ذکر است که رشته ها و دانشگاه های بسیاری جذب دانشجو به صورت بدون آزمون دارند (براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده از سایت سازمان سنجش آموزش کشور، 85 درصد لیست رشته ها و دانشگاه ها پذیرش دانشجوی بدون آزمون دارند) و رقابت در کنکور مربوط به لیست رشته های پرطرفدار و دانشگاه های دسته اول می باشد. پس از مطالعه مقاله در صورت بروز سوال هول محور ثبت نام کنکور سراسری و آزاد می توانید با کارشناسان ما از طریق مشاوره تلفنی تحصیلی در ارتباط باشید.

لینک مستقیم ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 1402

ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 1401

(برای ثبت نام، بر روی لینک فوق کلیک نمایید)

داوطلبان شرکت در کنکور سراسری 1402 بایستی براساس (تغییرات کنکور 1402)، خود را برای شرکت در کنکور آماده نمایند.

ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 1402

از بدو ثبت نام در کنکور دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد، 5 گروه آزمایشی برای ثبت نام اینترنتی کنکور وجود داشته است و داوطلبان متناسب با شرایط خود می توانند در یک گروه آزمایشی اصلی و یک یا هر دو گروه آزمایشی شناور ثبت نام به عمل آورند.

در جدول زیر راهنمای کامل ثبت نام کنکور را برای تمام گروه های آزمایشی اصلی و شناور به تفکیک قرار داده ایم و شما می توانید با مراجعه به رشته مدنظر خود به اطلاعات جامعی درباره کنکور آن رشته، دست یابید.

 

 

منبع: ثبت نام آزمون سراسری و آزاد