سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت ثبت نام کنکور سراسری

ثبت نام در کنکور سراسری، دریافت نتایج اولیه و انجام فرآیند انتخاب رشته و نهایتا اعلام نتیجه نهایی از مراحل مهم کنکور سراسری و آزاد می باشد. داوطلبان برای ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد می بایست در این ماراتن علمی شرکت نمایند و اطلاعات درسی خود را محک بزنند. سایت ثبت نام کنکور سراسری، سایت سازمان سنجش می باشد. همچنین کنکور سراسری و آزاد نیز با یکدیگر ادغام شده و یک آزمون ورودی برای تمامی دانشگاه ها برگزار می گردد.

حائر اهمیت است بدانید علاوه بر ورودی با آزمون دانشگاه ها، داوطلبان می توانند به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه های سراسری و ثبت نام بدون کنکور آزاد | بدون آزمون – زمان و تاریخ شوند. به بیان واضح تر طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، 85 درصد لیست رشته های دانشگاه ها به صورت بدون کنکور و پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می گردد.

تمامی فرآیند مربوط به کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود.

سایت ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 1400

داوطلبانی که قصد ثبت نام در گروه های آزمایشی اصلی (علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی فیزیک)، و گروه های آزمایشی شناور (هنر و زبان های خارجی) را دارند می بایست در این آزمون علمی ثبت نام نمایند. از ملزومات ثبت نام کنکور سراسری 1400 | تاریخ و زمان ثبت نام، اطلاع از شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1400 | زمان و تاریخ، شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1400 | زمان و تاریخ، مدارک ثبت نام و... می باشد. داوطلبان برای ثبت نام می بایست وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی Sanjesh.org شوند و پس از دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و خرید سریال ثبت نام مابقی مراحل را طی نمایند. شما متقاضیان عزیز در صورت داشتن سوال می توانید از طریق مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده با کارشناسان مرکز مشاوره | مشاوره تحصیلی مشاوران برتر – موسسه ارتباط برقرار نمایید.

ادامه مطلب