سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین مشاوران کنکور دکتری

مقطع دکترای تخصصی به عنوان عالی ترین سطح تحصیلی و علمی در کشور محسوب می گردد و به دلیل محدودیت های موجود برای ورود به این مقطع تحصیلی، رقابت کنندگانی که ثبت نام دکتری سراسری و آزاد را انجام می دهند، به نسبت سایر مقاطع در اکثریت رشته ها کمتر می باشند. به همین دلیل نیز تعداد مشاوران و کارشناسان خبره مشغول در این مقطع تحصیلی نیز بسیار کمتر از سایر مقاطع است و به منظور راهنمایی شما عزیزان در این مقاله به معرفی بهترین مشاوران کنکور دکتری خواهیم پرداخت.

کارشناسان مشاوران برتر مسیر ورود به مقطع دکتری را تا 50 درصد هموارتر می کنند.

معرفی بهترین مشاوران کنکور دکتری 1402

دکترا به عنوان بالاترین مقطع تحصیلات دانشگاهی و معادل مدرک Ph.D در دانشگاه های اروپا و آمریکا محسوب می گردد و می توان گفت برخلاف مقاطع قبلی، تعداد داوطلبانی که هر ساله برای ورود به مقطع دکتری به رقابت با یکدیگر می پردازند کمتر از سایر مقاطع می باشد زیرا برای ورود به مقطع نامبرده داشتن شرایط خاصی که در مصاحبه دکتری مطرح می باشد، مورد نیاز است.

در این بین داوطلبانی که به طور جدی قصد ورود به مقطع دکتری را داشته باشند، به وضوح احساس خلا در زمینه عدم حضور مشاوران کارآمد برای راهنمایی به داوطلبان و متقاضیان دکترای تخصصی را تجربه می کنند. مشاوران برتر با همکاری ده ها مشاور مشغول به تحصیل مقطع دکترا و صدها فارغ التحصیل این مقطع با افتخار آماده همراهی با شما از ابتدای راه تا زمان اعلام نتایج کنکور دکتری می باشد.

 

 

منبع: معرفی بهترین مشاوران کنکور دکتری