سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشتباه در انتخاب رشته کنکور دکتری

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و سراسری جزو پر چالش ترین و بحث برانگیزترین بخش های کنکور دکتری می باشد و داوطلبان بسیاری در این مرحله درگیر باورهای غلط انتخاب رشته و یا عدم اطلاع از اصول صحیح انتخاب رشته دکتری می شوند.

معمولا مشورت با کارشناسان و مشاوران تخصصی آزمون دکتری از تعداد اشتباهات رایج می کاهد و از همین رو، تیم انتخاب رشته و مشاوره دکتری مشاوران برتر آماده راهنمایی شما عزیزان در تمام مراحل انتخاب رشته می باشد. برای ارتباط تلفنی با کارشناسان ما می توانید رزرو مشاوره تلفنی انجام دهید و پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنید.

چنانچه تا کنون انتخاب رشته دکتری را انجام نداده اید، توصیه می کنیم دست از ریسک و آزمون و خطا بردارید و انتخاب رشته خود را به ما بسپارید و با خیالی آسوده وارد مقطع دکتری تخصصی سال جاری شوید. بسیاری از شما داوطلبان کنکور دکترای تخصصی هیچ نوع اطلاعاتی از نمونه کارنامه های قبولی سال های قبل، اعتبار دانشگاه ها، ترازبندی انتخاب رشته، نحوه چیدمان انتخاب رشته و... ندارید و هر یک از این موارد منجر به بروز اشتباه در انتخاب رشته خواهد شد.

شرکت کنندگان آزمون دکتری با اطلاع از نمونه های کارنامه هایی که در سال های قبل عنوان قبولی نهایی آزمون دکتری را کسب کرده اند، می توانند انتخاب رشته هوشمندانه تری انجام دهند. برای اینکه از کارنامه های قبولی کنکور دکتری اطلاع یابید، کافی است بر روی لینک گروه آزمایشی خود که در ادامه می آید، کلیک کنید.

 

منبع: اشتباه در انتخاب رشته دکتری