سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

معمولا پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 1400، شاهد پیگیری داوطلبان بسیاری می باشیم که علاقمند به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 هستند. داوطلبانی که قصد نام نویسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور را دارند در دو بازه زمانی (مهر و بهمن)، امکان ثبت نام خواهند داشت.

تاریخ ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور نیمسال اول 1400

برای ثبت نام دانشگاه پیام نور بایستی از زمان ثبت نام مطلع باشید. همانطور که در بندهای قبل اشاره شد متقاضیان می توانند در دو نیمسال تحصیلی اول و دوم (مهر و بهمن) برای ثبت نام اقدام نمایند. معمولا ثبت نام نیمسال اول در اوایل مرداد ماه آغاز می شود.

در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام دانشگاه پیام نور ورودی مهر ماه اعلام نشده است و به محض انتشار اخبار موثق، مقاله حاضر را به روز رسانی خواهیم نمود و همچنین از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر نیز اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد.

تاریخ ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور نیمسال دوم 1400

برای ثبت نام ترم بهمن ماه دانشگاه پیام نور لازم است دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را دانلود نموده و پس از مطالعه کامل این دفترچه و کسب اطلاع از رشته های بدون کنکور پیام نور اقدام به نام نویسی در سایت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور نمایید.

به طور معمول هر ساله شاهد آغاز فرآیند ثبت نام دانشگاه پیام نور از اواخر آذر ماه می باشیم و در سال جاری زمان مشخصی برای ثبت نام ورودی نیمسال دوم دانشگاه پیام نور اعلام نشده است و به محض انتشار هرگونه اخبار جدید، مقاله حاضر را در دستور به روز رسانی قرار خواهیم داد.

 

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400