سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور مسئول ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشد و داوطلبان برای ثبت نام بایستی به سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت (sanjeshp.ir) مراجعه داشته باشند و پس از ثبت نام کنکور در زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری علوم پزشکی به رقابت علمی با سایر داوطلبان بپردازند.

حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون، کارنامه اعلام نتایج اولیه منتشر می شود و آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند، بایستی انتخاب رشته خود را انجام دهند. در راستای راهنمایی داوطلبان، دفترچه ای با عنوان دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت از سوی سازمان متصدی برگزار می گردد.

در این دفترچه به شرح کامل شرایط انتخاب هر رشته و دانشگاه، ظرفیت ها، هزینه انتخاب رشته و... پرداخته می شود. در حال حاضر هزینه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت سال جاری اعلام نشده است و به محض اعلام مبلغ انتخاب رشته، مقاله حاضر در دستور به روز رسانی قرار می گیرد.

کاربران سایت مشاوران برتر می توانند پاسخ تمام سوالات خود درباره انتخاب رشته را از مشاوران برتر از طریق مشاوره تلفنی دکتری پزشکی و فشردن دکمه "مشاوره تلفنی تحصیلی" دریافت نمایند و یا تمام فرآیند انتخاب رشته خود را به کارشناسان مشاوران برتر واگذار کنند.

 

منبع: هزینه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت