سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری (روزانه یا دولتی، شبانه یا نوبت دوم، پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس) ورودی مهر ماه در مرداد ماه انجام می شود. معمولا زمان ثبت نام دانشگاه های سراسری تمدید می شود و داوطلبان در مهلت مجدد ثبت نام نیز می توانند اقدام به نام نویسی نمایند.

  • تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه 1401: 23 مرداد ماه لغایت 6 شهریور ماه 1401.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن ماه 1401

اطلاعیه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و متقاضیان ورود بدون آزمون به دانشگاه می توانند در تاریخ اعلام شده به سامانه مقرر مراجعه نمایند و ثبت نام خود را انجام دهند. تاریخ ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری تمدید نشده است و به محض اعلام زمان مجدد، به اطلاعتان خواهیم رسانید.

  • تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن ماه 1401: اعلام نشده است.

در صورت انتشار هر نوع اطلاعیه جدید، در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر همانند کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهیم. کارشناسان مشاوران برتر آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند، برای برقراری ارتباط می توانید رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی انجام دهید تا در اسرع وقت کارشناسان با شما تماس برقرار نمایند.

 

منبع: تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور سراسری