سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام بدون کنکور آزاد دماوند

ورود به دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور و یا از طریق کنکور سراسری انجام می شود. متقاضیان ثبت نام بدون کنکور آزاد دماوند باید در موعد مقرر در سامانه سنجش پذیرش دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند. به دلیل استقبال مردم از ورود بدون کنکور به دانشگاه، سازمان سنجش طبق اطلاعیه ای 85 درصد لیست رشته دانشگاه ها را به صورت بدون کنکور اعلام نمود. متقاضیانی که بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به ثبت نام می کنند معدل کل و کتبی آن ها برای پذیرش دانشگاه ها، معیار ورود به دانشگاه های بدون کنکور قرار می گیرد. شما عزیزان جهت ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور می توانید با کارشناسان مشاوران برتر از طریق ثبت در خواست مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده اقدام کنید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های آزاد اسلامی در دو نوبت مهر و بهمن ماه از طریق سامانه سنجش پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

کاربران گرامی مرکز مشاوره | مشاوره تحصیلی مشاوران برتر – موسسه شما می توانید با رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. همچنین با عضویت در کانال تلگرام | مشاوره تحصیلی – مشاوران برتر و یا پیج اینستاگرام | مشاوره تحصیلی – مشاوران برتر اخبار داغ تحصیلی را دریافت نمایید.

ادامه مطلب