سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و اعلام نتیجه اولیه، آن دسته از داوطلبانی که  مجاز به انتخاب رشته شده اند و فرآیند انتخاب رشته را انجام داده اند، در انتظار اعلام نتیجه نهایی می باشند. سازمان سنجش آموزش کشور پس از بررسی انتخاب رشته داوطلبان، وضعیت قبولی یا عدم قبولی نهایی آن ها را در قالب نتایج ارشد | اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99 – نتایج نهایی منتشر می کند.

در صورت نمایش عدم قبولی می توانید از شرایط ارشد بدون کنکور | کارشناسی ارشد بدون کنکور 99 مطلع گردید و در صورت بروز هرگونه سوال در ارتباط با اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99 می توانید با رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده با کارشناسان مرکز مشاوره | مشاوره تحصیلی مشاوران برتر – موسسه در ارتباط باشید.

داوطلبان می توانند به نتیجه اولیه، نتیجه نهایی و یا کارنامه سبز خود در بخش سیستم پاسخگویی سایت سنجش آموزش کشور اعتراض نمایند.

زمان اعلام نتیجه نهایی کارشناسی ارشد 99

پس از انجام شدن فرآیند انتخاب رشته توسط داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند و بررسی آن توسط سازمان سنجش آموزش کشور، نتیجه نهایی در سایت مذکور منتشر می گردد. با توجه به تعویق افتادن کنکور کارشناسی ارشد 99، به دلیل شیوع ویروس کرونا، نتیجه نهایی کارشناسی ارشد با تاخیر اعلام می شود. نتیجه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد و کارنامه نهایی دانشگاه های سراسری در مورخ 99/08/05 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر گردید. کارنامه نهایی دانشگاه آزاد اسلامی با فاصله 2 روز بعد یعنی در روز 7 آبان ماه بر روی سایت دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.

داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام | مشاوره تحصیلی – مشاوران برتر و پیج اینستاگرام | مشاوره تحصیلی – مشاوران برتر از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 آگاه شوند.

ادامه مطلب