سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارت ورود به جلسه کنکور دکتری

هر ساله سازمان سنجش با برگزاری آزمون دکترای تخصصی، داوطلبان زیادی را در این مقطع وارد دانشگاه های سراسر کشور می کند. از این رو بسیاری از افرادی که دارای شرایط ثبت نام کنکور دکترای تخصصی باشند می توانند نسبت به شرکت در این آزمون اقدام کنند. داوطلبان بایستی قبل از زمان برگزاری این آزمون به سایت سنجش مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه کنکور دکتری را دریافت نمایند. در ادامه مقاله توضیحاتی را در خصوص زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکترای تخصصی ارائه داده ایم.

به طور معمول تا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون دکترا، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش و آموزش کشور، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. به این نکته توجه داشته باشید که در صورت وجود هر گونه مشکل مربوط به اطلاعات و مشخصات خود بر روی کارت آزمون بایستی نسبت به اصلاح اطلاعات ثبت نام آزمون دکترا خود اقدام نمایید. در صورتی که هنگام وارد کردن اطلاعات خود دقت کافی نداشته باشید و به اشتباه مشخصات خود را وارد سامانه نمایید از سایر مراحل شرکت در آزمون شما ممانعت به عمل خواهد آمد.

همانطور که می دانید، افرادی که واجد شرایط شرکت در آزمون دکتری باشند می توانند با آماده کردن مدارک ثبت نام کنکور دکتری به سایت سنجش مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را به اتمام برسانند. در حال حاضر، اخباری مربوط به زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکترای تخصصی در سال جاری منتشر نشده است. در صورت انتشار هر گونه خبر و اطلاعیه، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد.

 

 

 

منبع: کارت ورود به جلسه کنکور دکترای تخصصی